12.03.2018Møde & Event News

Nu introduceres Radisson Rewards

Et nyt loyalitetsprogram fra Radisson Hotel Group skal skabe genkendelighed og synergi på tværs af hele Radisson Hotel Group.

Radisson Hotel Group™, som for nylig skiftede navn, introducerer et nyt loyalitetsprogram, Radisson Rewards™, der erstatter Club CarlsonSM. Radisson Rewards rettes ind efter hotelkædens nye virksomhedsidentitet og vil gøre det nemmere for medlemmerne at associere deres fordele med alle brands og initiativer. I det opdaterede program  får medlemmerne hurtigere mulighed for at blive sølv-og guldmedlem. Alle nuværende medlemmer overføres automatisk til det nye program.

"Med mere end 1.100 aktive hoteller på verdensplan nyder medlemmer af Radisson Rewards-programmet godt af medlemspriser og adgang til eksklusive fordele, herunder værelsesopgraderinger, tidlig check-in/sen check-out og point til gratis overnatninger på flere hoteller i Radisson Hotel Group.

Automatisk opgradering

Der indføres nye niveauer i 2018 baseret på aktiviteten i 2017, så mange af de mest loyale gæster kommer til at blive placeret på et højere niveau, end de havde regnet med. Radisson Rewards har desuden fået en ny digital platform. Medlemmer kan booke direkte og få adgang til deres medlemsdata på www.radissonrewards.com og med Radisson Rewards-appen til mobiltelefoner.

Opdateringen samler også Radisson Hotel Groups 3 BtB-programmer i ét paraplyprogram, Radisson Rewards™ for Business. Det nye navn signalerer et forenklet budskab, der er nøje afstemt med forbrugerprogrammet, så møde- og eventplanlæggere, rejsebureauer og executive assistants kan se de mange fordele ved programmet, Radisson Rewards for Business-medlemmer optjener fortsat point som hidtil, da den nuværende struktur ikke ændres.

Se mere om Radisson Hotel Group


?