15.11.2017Møde & Event News

Nu kommer de grønne hatte!

Mødeinvolverings-virksomheden Green Hat People har åbnet kontor i Kbh. og udbyder interaktive løsninger og events til aktive møder.

Green Hat People ekspanderer og åbner kontor Danmark. Møde- og eventvirksomheden åbnede 1. september kontor i København. Den tidligere Scandic og American Express direktør Klaus Johansen leder kontoret i Danmark. Green Hat People leverer digitale løsninger til aktive og engagerende møder til virksomheder, for lyder det i en pressemeddelelse.

Virksomheden, som har eksistereret i Sverige siden 2006, og i dag har kontorer i Sverige, Norge, England, Spanien, Singapore og sælger produkter i mere end 15 lande, oplever en forøget efterspørgsel efter nye og innovative måder at frembringe vigtige budskaber på og engagere mødedeltagere. ”Vi lever af at skabe aktive møder for virksomheder, både gennem engagerende teambuilding aktiviteter og business games som sætter fokus på implementering af f.eks. firmaværdier, kundefokus, nye strategier eller andre tiltag som kræver adfærdsændringer og dermed indlæring blandt medarbejdere.

Afløser power points

Kort sagt så erstatter eller komplimenterer vi powerpoint-præsentationer med løsninger via tablets (ipads) som sikrer større engagement, inspiration og ikke mindst større forståelse blandt mødedeltagerne” udtaler Klaus Johansen. ”Vi kommer med et gennemtestet koncept, både i form af færdige pakker og skræddersyede cases, og udover de events, som vi samarbejder direkte med virksomheder omkring, arbejder vi også tæt sammen med eventbureauer, incomingvirksomheder og ikke mindst flere af de større hotelkæder, som ønsker at kunne tilbyde deres slutkunder kreative og inspirerende oplevelser”.

”Vi er kommet godt fra land, og oplever en stor efterspørgsel efter vores løsninger, både på teambuilding produkterne, men også på business games, hvor der primært er efterspørgsel på vores værdispil, som er et godt værktøj til at implementere virksomhedens værdier på en underholdende og engagerende måde, som fremmer budskabet, forståelsen og engagementet for emnet.”

Se mere om Geen Hat People


?