10.11.2017Møde & Event News

Nyt ansigt hos Madkastellet

Ulrika Mårtensson er ansat i nyoprettet stilling som kommunikations- og marketingchef fra december.

En af landets største udbydere af totalløsninger til møder, events, catering, restauranter og kantiner, Madkastellet, har vokseværk. Som led i vækstrategien ansættes Ulrika Mårtensson i en nyoprettet stilling som kommunikations- og marketingchef fra 1. december. skriver Madkastellet i en pressemeddelelse.

Madkastellet, der for 15 år siden startede som en traditionel cateringvirksomhed, stod sidste år i spidsen for mere end 600 arrangementer med over 60.000 gæster. I dag tilbyder Madkastellet desuden totalløsninger på 20+ venues – fra Restaurant Næs på Strandhotellet Røsnæs, Soho i Kødbyen, Langelinie Pavillonen, Lokomotivværkstedet og Vega på Sjælland til Luftkastellet og Marsvinsholms Slott i Sydsverige. Og ved årsskiftet rykker de ind i restauranterne på to af Danmarks mest besøgte kulturinstitutioner.

Ulrika Mårtensson, der har mere end mere end 15 års erfaring fra møde- og eventbranchen, er fra 1. december ansat til at bygge en kommunikations- og marketingenhed, der skal cementere og videreudvikle Madkastellets brand. Ulrika er cand. comm. og har bl.a. været kommunikations-ansvarlig for mødebyen København hos Wonderful Copenhagen. Hun har også siddet som bestyrelsesformand for den danske afdeling af verdens største eventbranchenetværk, Meeting Professionals International, MPI.

Rasmus Pors, medejer og partner i Madkastellet, siger: ”Med rekrutteringen af Ulrika Mårtensson får vi ikke kun en rutineret kommunikatør, der skal styrke vores brand og sikre, at vores mange gode historier bliver fortalt. Vi får en kollega med solidt branchekendskab og et ekstensivt netværk i ind- og udland, der har udmærket sig ved at vinde en række kommunikations- og marketingpriser, bl.a. den prestigefulde ’ICCA Best PR Award’. Desuden deler hun vores passion for mad, kvalitet, bæredygtighed og det gode værtskab.”

Se mere om Madkastellet


?